Elektroluminiscencni display - odhad zivotnosti

pyjan pyjan na tiscali.cz
Středa Březen 11 18:30:38 CET 2015

životnost závisí na emisní schopnosti katody - žhavicího vlákna a tedy
použité svítivosti displaye. Mnohé ruské displaye na budíkách svítí přes
30 let při provozu 24hodin denně za ztlumeného jasu. při plné svítivosti
je životnost cca 15 let  než se vyčerpá  katodová emisní schopnost.