Re: Drát na řezání polystyrenu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 11 13:42:36 CET 2015

 11.3.2015, 13:32:44

Kamarad, ktery leta vedl modelarsky krouzek, a rezal tech kridel
stovky, pouzival, co dum dal. Nejcastej tedy manganin nebo konstantal
vykuchany z vselijakeho el. srotu. Sice trochu nadaval, ze to moc
nevydrzi, ale casem se s tim naucil zit.
Pak jsem mu jednou poradil kanthal, a pochvaloval si, ze je to o hodne
lepsi.
I nerez nebo pruzinova ocel jsou pouzitelne, jen kvuli nizsi
rezistivite kladou vetsi naroky na napajeci zdroj.
Rezacku mel na zpusob klasicke rucni truhlarske ramove pily, tedy
jakesi "H" z drevenych list, najedne strane rezaci drat a na druhe
napinaci pruzina nebo guma.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz