Drát na řezání polystyrenu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 11 12:08:57 CET 2015

Dobrý den,

Když jsem si jako dítě vyřezával z polystyrenu, tak jsem si vyráběl
řezačky následujícím způsobam. Do prkna jsem vyvrtal dírku, a do ní
nalisoval keramický korálek z izolace nějaké topné spirály (z remosky?).
Ohnul jsem kus pružného plocháče do L a přišrouboval z boku k prknu.
Odporový drát jsem nahoře přivázal k L, dole prostrčil korálkem a
zespoda zajistil vnitřkem z čokolády. Ten plocháč L působil i jako
napínání drátu. Dráty jsem bral buď z topných spirál, nebo jsem rozmotal
nějaký drátový odpor. Napájel jsem to trafem na vláčky. Fungovalo to
skvěle, a bylo to hotové za pár minut.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip