citanie na utorok

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Březen 10 11:30:30 CET 2015

Som zvedavy.
Inak, mam zopar dokumentov, u ktorych mi tak trochu chyba papierove
vydanie. Zistil som, ze 95% literatury u mna na policke ma rok vydania
1990 a menej. Z tych novsich vacsinou kraviny ako napriklad moja
diplomovka. A pritom sa najdu kusky, ktore by som chcel aj v papieri -
trebars toto http://e2e.ti.com/cfs-file/__key/telligent-evolution-components-attachments/00-18-01-00-01-20-34-88/op-amps-for-everyone.pdf
Nie je to nejaka husta a svetotriasajuca teoria, ale skor taky mily
sumar, ktory sa obcas hodi.

Dňa 10. marca 2015, 11:24, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: