String na 2x 16-bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 10 09:19:18 CET 2015

No, ja som bol pisal toto:

>Najlepsie pomocou kniznicnej funkcie (atoi/atol) optimalizovanej na tuto funkciu, nie?
> Nemyslel som to ironicky. Ak taka existuje, tak urcite lepsie postihuje
> nuancy danej platformy ako cokolvek genericke napisane vo vyssom jazyku.

Zabudol som, ze dnes uz kniznice nepisu guruovia s dokladnou znalostou
cielovej platformy a s motivaciou urobit veci co najlepsie... :-(

http://sourceforge.net/p/mspgcc/msp430-libc/ci/master/tree/src/stdlib/atoi.c

Ale mozno sa pan kolega Poucha mal na mysli iny procesor a ma k dispozicii
lepsi prekladac.

wek