Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 9 13:08:54 CET 2015

No jo, asi jsem to ve vašem mailu přehlédl. Já mám převodník RS232 na
TTL pro data  ale za reset tahám rovnou DTR nebo RTS , teď nevím, t.j.
úrovní  RS232 + - 12V.     Je jen otázka, jestli vám ten TTL výstup
přes kondenzátor  100nF opravdu udělá dost dlouhý Reset signál.
Mě když to jde na -12V to určitě udělá, ale pak je potřeba tadioda pro
potlačení zákmitu.
Je to všechno "snad", protože osciloskopem jsem se na to nedíval.  Jen
jsem našel na schematu  na nějakém starém Arduinu tu diodu
a když jsem ji tam dal taky, tak mám po problémech.