Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 9 11:59:43 CET 2015

na linuxu jsem jediný problém měl, když jsem 5V arduino programoval 3V3
USB/TTL (měl jsem za to že je to 5V). A to mě prošlo rukama už snad 5-7
verzí. Proto moje rada zbavte se woken, jsou příčinou záhadných jevů.
Používám nejlevnější USB/TTL SILABS CP2102 s vyvedeným DTR (+ 8 dalších
signálů, které nejsou pro arduino potřeba). Takže stále mám jenom jeden
"brick", který používám při návrhu rozmístění součástek v krabičkách.

Ale úplěn se woken nezbavujte, bootloader pro změnu lze vypálit jenom z
woken (tedy pokud to v nové verzi 1.6 už neopravili, já ještě neupgradoval).

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>

Nevím, jestli to může být váš případ, mě se takto podobně chovala
Arduina Pro mini když chyběla dioda mezi Reset pinem a +5V.
Na desce není, ale je v mém případě je naprosto nutná, připojuju ji
zvenku.  Bez ní je úspešnost programování u všech Arduin ( cca 6ti)
které jsem měl v ruce  tak 30%.  S diodou O.K.