Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 9 11:52:58 CET 2015

Moment, připojeno FTDI USB/TTL převodníkem, tam 12V nenajdu ani v překmitu -
teda aspoň doufám že ne :) Samozřejmě mi nic neudělá to večer zkusit, začíná
mne to zajímat už jen z principu...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 09, 2015 11:27 AM
Subject: Re: Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Dioda přijde anodou na Reset vývod desky  (  ven - před ten
kondenzátor 100nF) a katodou na +5V napájení.  Stará velká Arduina ji
tam měla. Protože se Reset dělá ze signálu DTR na RS232, je tam
překmit + - 12V , který se přenese přes ten kondenzátor na Reset pin
čipu  a zdá se, že to některým Arduinům vadí. alespoň těm mým určitě ano.

Zdravi
Jirka OK1MWW