Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Březen 9 06:46:19 CET 2015

tuto hlasku dostavam ked nestlacim reset v pravy cas. mam seriovy prevodnik nez vystupu na reset arduina, tak to musim resetovat rucne pri programovani.

Dňa 9. marca 2015 2:43:34 CET používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal: