OT: Import charges

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 6 15:26:33 CET 2015

Teoreticky ano, prakticky ovsem klasicky nikdo nic netusi, ani danovy
poradce.

Firma Pitney Bowes Inc. by totiz musela mit dohodu o zprostredkovani
platby VAT s nejakym finbolsem v ramci SESRu, coz nelze zjistit.

Na webu se da najit rada diskusi k tomuto problemu, casto jsou ve smyslu
"neplatte Pitney Bowes, nas finbols to jako platbu VAT neuznava" apod.
Ale muze pochopitelne jit jen o nedostatek informaci a neochotu je
poskytnout...kdovi.

Sam Pitney Bowes o tom ve FAQ apod. informuje dnesnim obvyklym stylem,
tj. nicnerikajci a hlavne k nicemu nezavazujici blaboly, ktere lze
kdykoliv vylozit jakkoliv.

Zjednodusene receno: nam zaplatite za dopravu a importni poplatky, ale
to vas nezbavuje pripadne odpovednosti zaplatit jeste vasemu finbolsovi.
My nic, my muzikant...

K podrobnejsimu studiu problematiky preju dobrou chut.

Muzu poskytnout i relevantni odkazy, ale za prve si je pomoci uvedenych
a jinych klicovych slov muzete vyhledat sam, za druhe tu anglictinu fakt
potrebujete.

--
Jirka