Proudovy zdroj pro LEDky

Ja jsem pred nedavnem resil ty 3W LED krmene z baterky, a nakonec to dopadlo na 3x
AMC7135, ktere daji 3x350mA, ale maji maximum Vin=6V. Mozna by ale slo pouzit
AMC7150, ty jsou do 40V a max 1.5A, drop je 1.necoV (ovsem nevim vztah Vin versus
Iout, tak blizce jsem je nezkoumal).

Bohuzel jsem prakticky overil, ze se ty AMC7135 chovaji tak, ze kdyz se jde pres
tech 6V, tak se znici a co hur, nadale proud uz neomezuji (byl bych radsi, kdyby se
prepalily). Mel jsem to volne pospojovane na stole a pripojil jsem je misto baterky
ke zdroji, drcnul do knofliku, napeti slo na asi 9V a bylo to. Pak jsem delsi dobu
hledal, kde mam zkrat mezi vstupem a vystupem, protoze se to tak chovalo - proud co
sel dovnitr sel i ven.

D.O.