Proudovy zdroj pro LEDky 100W

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Březen 4 16:46:39 CET 2015

     Mám skvělou zkušenost s PT4115 (díky této diskuzi), jak již někdo
zmiňoval.
Přijde mi to za hubičku. Účinnost přes 90%.
http://www.ebay.com/itm/20PCS-PT4115-SOT89-IC-LED-drive-power-NEW-GOOD-QUALITY-/251674943262?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a98fedf1e

     S dovolením bych si přihřál polívčičku. Snad mi bude prominuto.
Přišla mi z číny 100W ledka na hraní a teď si uvědomuji, že to nemám čím
rozsvítit. (35V/3A)
Rád bych si ubastlil spínaný síťový zdroj, ale nevím jak a kde vyčarovat
VF trafo.
Nemám doma cívky s drátem na vinutí ani prázdné cívky. Z ATX zdroje jsou
zalité.
     Mohl bych někoho z Vás pěkně požádat o nějaké jednoduché schéma a
nejspíš i kde a jak
si k tomu objednat VF převodní trafo za rozumný peníz? Ideálně
stmívatelnou variantu.

Předem díky

Honza  L