Napetove rizeni DC zesileni ci urovne - napady?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Březen 3 19:31:46 CET 2015

1. Násobička s kvadrátory: 4ab=(a+b)^2-(a-b)^2. Kvadratická
charakteristika se dá udělat pomocí
  a. termočlánek
  b. varistor + odpor
  c. síť odporů a diod
  d. JFET
2. Hallova sonda
3. Gilbertova buňka
4. Zlogaritmovat, sečíst, odlogaritmovat. Logaritmus udělá dioda nebo
tranzistor.

A pak jak jste psal
5. Řízený zesilovač
6. Modulační násobička,
což mi připadá jako nejvhodnější řešení pro daný účel. Samosebou ten
procesor by byl jednodušší a levnější.

Mrazík