otazka na 3D tlaciarne

Úterý Březen 3 09:00:46 CET 2015

Ja samozrejme nevim, jak ten kus ma vypadat, ale ta matice tam opravdu bude potreba
zalita ze vsech stran? Me se zatim nestalo, ze bych to tak potreboval, bud jsem
nechal diru naplocho, nebo sterbinu, kam se pak maticka vsunula. A tim nebylo
potreba vkladat nic v prubehu tisku. Viz priloha; do te dolni diry se da maticka
zepredu a sroubek zespodu. Tisknout se to da v ruznych polohach, nejlip tak, jako ze
se na tohle divam shora, ale da se to i natacet jinak, treba jako ze se divam
zepredu, pak se holt tisknou mosty.

D.O.