Arduino a zadrhel zacatecnika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Březen 1 22:43:01 CET 2015

Jsem v silne datove tisni, do nezabezpeceneho (nemam soucty, paritu
atp.) kanalu smim poslat pouze presne 6 byte, jinak se mi tam zacnou
data mlit. Nejvetsi cislo, ktere potrebuji prenest, je 110000d, nejmensi
0d, navic jeste potrebuji identifikovat typ dat, ktera se prave prenasi
a nejaky kontrolni soucet, abych mohl tu zpravu pripadne zneplatnit
(vypadek neni zavazny problem, poskozena data ano).

Puvodne jsem take myslel, ze to jen nejak nasypu do kanalu a na druhe
strane mam dost vykonu, abych si s tim udelal cokoliv, ale realita je
malicko jina.

Pavel Kutina