Tisk schematu v KICADu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Březen 1 15:49:19 CET 2015

Tak to mám někde nějaký problém.  Mě žádné okno po kliknutí na ikonu
tiskárny nevyskočí. Teď jsem to schema přesunul na druhý monitor a
ještě zminimalizoval a nic. Jakmile dám tisk, schema zatuhne a
nereaguje na nic než na Enter. Když zmačknu Enter, objeví se okno
tiskáren z Windows, kde je moje Laser jet 6L jako default - což je
dobře, a musím kliknout na Tisk.  Pak se schema vytiskne,  ale zustane
zatuhlé. Opakovaným stisknutím Enter se tiskne znovu a znovu.
Jinak z toho nejde vyskočit, jedině přes správce úloh to shodit. Tam
to píše, že to čeká na odezvu od mne.
Dřív to tohle určitě nedělalo.  Nevím, co se mi kde stalo.