Re: Šikovní droni

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Březen 1 15:17:39 CET 2015

> Hm, hm, rychla analyza dat z tech kamer asi nebude neco, co najdete
> pod pivnim tackem v kazde druhe hospodě

Všimněte si jak hustě jsou ti droni olepení retroreflexními kuličkami
Kamery mají kol objektivu nahusto spoustu IR ledek a před objektivem IR
fitlr
Takže celá "analýza" obrazu je nalezení pixelů které jsou větší než 0 (nebo
jiná prahová hodnota)

Opravdu mě tahle laboratorní umělotina nepřesvědčila, že by mohla vést k
jakékoliv sebeméně užitečné aplikaci ze skutečného světa.
Neboli jinými slovy - je to plně moderní věc 100% optipalizovaná na WOW
efekt - jak už tyto hypermodernosti bývají ....

Zdraví Petr Kubáč