Firefox 36 a Flash

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 1 11:51:37 CET 2015

Zdravím,
  dnes jsem podlehl výzvě a upgradoval Firefox na v36.0 (Linux). Od tohoto
okamžiku jsem bez podpory Flashe.
  Některé stránky (např. novinky.cz) v místě, kde má být video, vůbec nemají
rezervované místo na ten player, prostě jako by tam nic nebylo. Jiné stránky
tam mají šedivý flek, do kterého nelze kliknout a nic nedělá. Chyba se
nezobrazuje, a to ani v consoli, ze které ten FF pouštím a která je jinak
velmi ukecaná. Flashblock není aktivní. Zkoušel jsem zakázat i Adblock, všude
naskákala nevídaná okénka s reklamami, ovšem kromě flashových :-). Takže
v tom to také není. Plugin je otevřen a naládován do containeru jako
obyčejně. lsof hlásí, že plugin je otevřen a používán.
  Dočetl jsem se cosi, že Mozilla experimentuje s nějakým chráněným módem pro
flash a že se má v configu něco zkusit zapnout či vypnout. Toto cosi jsem měl
vypnuté a zkoušel to zapína a vypínat a nikdy se to neprojevilo.
  Netušíte náhodou někdo ?
  Zdraví Pavel