Re: Elnec LabProg48LV se loučí..

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Červen 30 15:25:39 CEST 2015

Ale pane kolego, vetou "originalni zdroj", "15V naprazdno" a podobne nejde
ani prudit, ani remcat, ....
Tady jde o to si postezovat jak to delate spatne kdyz zarizeni po 15 letech
prestava fungovat. A navic jste si dovolil nepodporovat ten jediny spravny
operacni system (vase ekonomicke zajmy nikoho nezajimaji, kdyz se vasi
zamestnanci pujdou past, tak jim to vadit nebude) A navic nezverejnujete
veskere svoje know-how verejne... No fuj:)
Marek