OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Kosta kosta na mcu.cz
Úterý Červen 30 12:32:05 CEST 2015

Dne 30.6.2015 v 12:18 Josef Štengl napsal(a):
> Opravdu? Sice se situace každým rokem lepší, ale v určitých oblastech
> si pořád mohu vybrat mezi nic nedělat nebo dělat s aplikací pod
> windows. A to, podle toho jak chápu definici, není svoboda, jak Kosta
> tvrdí. :-)
>
> Ale ve výše zmíněném případě si to tvrdit nedovoluji, neznám všechny
> okolnosti. Vypadá to, že většina diskutujicích ano, tak se vám už
> nebudu do rozpravy plést.
OK, takže to trochu zjednodušíme. Mám auto (neřešme proč a jak jsem ho
získal). To auto jezdí na petrolej. No a zde je problém - kde ho brát.
V síti benzínových stanic petrolej nečerpají. Jsem tedy NESVOBODNÝ,
protože auto nemohu využívat. Tož začnu nadávat výrobci auta a dožadovat se
aby zavedl vlastní síť čerpacích stanic na petrolej. Je to přece mé
právo na pocit SVOBODY, které mě k tomu opravňuje.

Zdá se Vám ten příklad absurdní? Mně ano, jen přesně vystihuje meritum věci

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský