OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Kosta kosta na mcu.cz
Úterý Červen 30 10:53:53 CEST 2015

Dne 30.6.2015 v 10:35 Josef Štengl napsal(a):
> Pokud není možnost výběru, nemůžete se svobodně rozhodnout, jakou
> možnost chcete.
>
> Pokud je svoboda definována dle Websterova slovníku jako "absence
> překážek, omezení, zajetí nebo útlaku", tak právě možnost svobodného
> výběru nemá, protože má právě jen jednu možnost.
>
> viz také https://cs.wikipedia.org/wiki/Svoboda
>
> Takže když má programátor od ELNECU, tak si nemůže vybrat, z jakého
> prostředí (OS) to bude používat, ale musí používat OS for dummies
> (donucení). Možná ani neměl svobodný výběr vybrat si programátor,
> [...]

Ale to víte, že je můj názor výsměšný. Tak jak Pán Jiří brojí proti
všemu co se neshoduje s jeho světonázorem, tak jsem se rozhodl k témuž.
Nikoho nepřesvědčuji, že Windows jsou nejlepší, že svobodný SW nemá
chybu, že jen můj názor je ten pravý, etc. Na druhou stranu mě však
serou dogmatici a je celkem jedno jaký názor zastávají. Na vlastní kůži
jsem  jsem zažil jak takoví lidé dokáží otrávit druhé jen svou přítomností,
tak proč jim nevracet stejnou měrou. Toť na vysvětlení - ne na obhajobu

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský