Re: Převod symetrického výstupu 100mV

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červen 30 00:18:16 CEST 2015

1) na 0 - 100 mV na vstupu už bude lepší OZ s malým vstupním napěťovým
offsetem a driftem, což LM358 v uváděném modulu určitě není. Rozhoduje
ale požadovaná přesnost a stabilita, pokud potřebujete spíš indikátor,
pak LM358 třeba vyhoví. K modulu ovšem klasicky není ani schéma (jak je
OZ zapojený)...

2) z dokumentace ke snímači tlaku není moc jasné, zda se jedná o pasivní
tenzometrický můstek či cosi jiného.

3) bude to chtít ujasnit si, kde chcete mít výstupní nulu (při jakém
výstupním napětí z OZ), zda chcete používat čidlo pro oba smysly rozdílu
tlaků (tedy kde bude mít nulu svého výstupu samo čidlo) atd.

Takže dělat se s tím dá to, že se naučíte základy práce s OZ (fakt to
není složité a materiálů je na webu moře), nebo Vám to prostě někdo
navrhne. V každém případě bude potřeba upřesnit zadání a požadavky.

http://www.outech-havirov.cz/skola/files/knihovna_eltech/ea/oz.pdf

http://www.bakal06.chytrak.cz/30---Operacni-zesilovace.pdf

http://fyzika.upol.cz/cs/system/files/download/vujtek/texty/apel.pdf

http://www.electronics-diy.com/pdf/Op_Amps_for_everyone.pdf