Elnec LabProg48LV se loučí..

Kosta kosta na mcu.cz
Pondělí Červen 29 12:40:19 CEST 2015

Dne 29.6.2015 v 12:18 gatilo napsal(a):
>   29.6.2015, 12:10:55
>
> Majitel hospody ci elnecu by mel mit svobodu ucinit to nebo ono.
> A ja bych zase mel mit svobodu, nejen hlasovat nohama, ale treba take
> to ci ono rozhodnuti majitele kritizovat. Dokonce i verejne.
>
> Vsimete si prosim, ze pan Jirka nevola po tom, aby elnecu bylo, z moci
> uredni, narizeno ...

Ano, svoboda jedince vždy koliduje se svobodou jedince druhého.

Elnec se SVOBODNĚ rozhodl, že zruší podporu, případně, že neposkytne
dokumentaci.
Pán Jiří na to SVOBODNĚ frflá
a mně to je SVOBODNĚ   úplně jedno

I když mě výlevy pana Jiřího místama SVOBODNĚ serou, tak ono to
moralizování a volání
po SVOBODĚ (Linux, stádnost, dostupnost informací, etc) považuji za
lidovou uměleckou tvořivost
hodnou folklorního festivalu. Na druhou stranu, každá společnost má své
génie i blázny.

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský