Re: Elnec LabProg48LV se loučí..

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 29 11:38:17 CEST 2015

No vidite, a to je prave ta paranoia. Nejde o NAKLADY, nybrz o pripadny
a zcela hypoteticky zisk, ktery se nikdy nemusi odehrat. Naopak -
protoze vyrobce ziska povest coby neochotny a nevstricny partner - mohou
jeho zisky klesnout...

Moje svoboda je zase v tom, ze proti temto praktikam jednam, co muzu
(nakonec to treba formou odbornych rad tady i jinde dela kde kdo).

A prekvapive primarne ne kvuli penezum (i kdyz jejich efekt je
samozrejme prijemny), ale proste z principu.

Principu me svobody.

Navic povazuji za skvele uslovi "nejdou jen nenatazene hodiny"...

--
Jirka