RE: mech: svarovaní hliniku asi TIG

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Červen 27 23:51:52 CEST 2015

Po lepidlech jsem se taky díval, i když jsem je chtěl použít jen na nalepení
záslepek (myšleno překrytí konce profilu zase kusem hliníku, protože třeba
na rozměr 50x15 se záslepka blbě shání) Nicméně ten TIG se mi líbí čím dál
víc - za předpokladu, že to moje grmlavé ruce budou umět nebo, že seženu v
okolí schopného svařeče, který se nebude ksichtit nad malejma kusovkama.

Čímž se ještě dostávám k další věci a sice povrchové úpravě. Hliník
zakoupený v tyčích není nijak upraven z žádná krása to teda není. Už jsem se
koukal po eloxování (což by lepené spoje nespíš nešly) pár eloxáren v Brně
je, na kusovku se taky nikdo moc netváří, doma to míchat fakt nehodlám.
Takže je asi zkusím, ale co další možnosti ? leštění, pískování, lakování ?

Nějaké návrhy ?

Díky

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Saturday, June 27, 2015 11:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: mech: svarovaní hliniku asi TIG

UHU Plus Endfest 300 ma na hlinikovych deskach primo testovanou pevnost v
tahu (300 kg/cm2).

Podle pomeru obou slozek lze namichat houzevnatejsi, ale mene pevny spoj,
nebo naopak.

Lze ho taky vytvrzovat za horka (spoj je pak pevnejsi a je to podle teploty
i za par minut) a nemusi se pro nej jezdit do Kunovic.

Jsou k nemu vsechny dostupne udaje a UHU ho vyrabi uz nejakych 50 let (?
- navenek beze zmeny).

Uz jsem to tu psal vickrat, byt treba trochu jinymi slovy.

--
Jirka