RE: mech: svarovaní hliniku asi TIG

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Červen 27 21:18:00 CEST 2015

Aj. automatická konfigurace účtu :-)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Seznam Email
Sent: Saturday, June 27, 2015 9:15 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: mech: svarovaní hliniku asi TIG

Profily jsou vesměs AW6060, ano blátokov to by tak odpovídalo :-) tyče jsou
AW2030 a to už je lepší, jejich části jsem chtěl použít jako spojovací díly
a pokud bych svařoval, tak už nemají význam. Nějakou extra pevnost nečekám.
Tak teď ještě najít někoho kolem Brna, kdo mi TIGa nechá osahat ...

Jara