Oprava UPS Eaton

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 25 12:30:37 CEST 2015

On Thu, 25 Jun 2015, RV wrote:

> A co to presne dela? Nekolik jsem jich daval dohromady - rady 5150 a 9120.
>
> Radek Vicek

Jedna se o eaton 9130. UPS pri vypadku elektriky vycucla baterie a od
te doby uz nejde zapnout - respektive po zastrceni do elektriky
zustava v bypass rezimu a nejde prepnout do online.

Ale kolegovi se uz podarilo eskalovat problem na "lepsi" techniky
eatonu primo v maticce Praze, tak uvidime co vymysli..