MegaProcessor

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červen 25 10:27:06 CEST 2015

Ano stim bych i souhlasil.Objel jsem vicero skol zacatkem roku neb se dcera
rozhodovala kam pujde a zjistil jsem ze ma puvodni skola v Havirove se nejak
za tech 23 let nezmenila krom ucitelu a studentu. Na to ze nas tam provazela
elita prumky jsem byl docela zdesen urovni vedomosti a to to byli maturanti.
Hold i na technice jsem zjistil ze pred technikou ma prednost anglictina a
telocvik + zahranicni zajezdy.
Dovolil bych si nesouhlasil ze se todle na stredni skole neucilo. Za mych
mladych let jsme to probirali vcetne navrhu. Pisu navrhu a ne realizace na
to penize nebyly a uz vubec ne soucastky, ale to bylo dobou.
RS

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 24, 2015 11:43 AM
Subject: RE: MegaProcessor

Jsme střední škola, takže do takových hlubin jsme se nikdy nedostali.
Mikroprocesorová technika má jednoduše řečeno 3 základní bloky:
- kombinační obvody
- sekvenční obvody
- mikroprocesor

Uvědomte si ale, že běžný středoškolský student dnes neumí spolehlivě
upravit zlomek, takže učit ho z hradel sestavovat procesor s nepřímým
adresováním je čistě utopická iluze.

Jakub Šerých

---