ciste akademicka otazka - kondenzator jako zesilovac

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 25 00:16:41 CEST 2015

 25.6.2015, 0:09:27

Samozrejme si takovy zesilovac muzete postavit, protoze chcete.
Pripadne proto, ze na to dostanete nejaky grant, nebo elespon autorsky
honorar za publikaci clanku.
V minulosti, se polovodicove parametricke zesilovace staveli za ucelem
dosazeni, bud velkeho vstupniho odporu, nebo maleleho sumu.
Jestli to ma prakticky smysl i dnes, kdy polovodicove technologie
pokrocily a i bezna zapojeni s T dosahuji hodnot drive nemyslitelnych
ale neumim posoudit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz