Viceotackove trimry SR PASSIVES z TME - zkusenosti?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 24 23:39:35 CEST 2015

Tak jsem je objednal zároveň s ekvivalenty od Muraty a uvidíme...

Ona jistá úhlová vůle a z toho vyplývající "hystereze" u tohoto principu
trimru je vždycky, vnitřek je ozubené kolo spojené s běžcem trimru a
zabírající do závitu na nastavovacím šroubku. No a když třeba kolo v
závitu nesedí na "H cuc", tak prostě ta vůle vzniká...

Mně zajímala konkrétně ta "značka" SR PASSIVES a její kvalita, jinak to
tradičně dělá kde kdo - Bourns, BI, Spectrol...ale to jsou (nebo alespoň
bývaly) pojmy.

--
Jirka