OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 24 23:33:44 CEST 2015

Se tu furt nechlubte :) Mám doma opačný případ - s matikou jakž takž
válčíme (třetí třída, to se srovná), se zbytkem "školních věd" také, ale
kdo z vás má dítě, co během jednoho pololetí přinese třídní důtku,
ředitelskou důtku a následně tedy trojku z chování - a přitom v prvním
pololetí ani jedinou poznámku? (Pro rejpaly - rodinné poměry se
nezměnily, doma je všechno v pořádku.)

Soudružka učitelka někdy v půli ledna získala dojem, že je pro dítě
lepší, když ho bude trestat tvrdě a často. Zapomeneš sešit? Poznámka.
Máš blbě ořezanou tužku? Poznámka. Máš na začátku hodiny věci v lavici a
ne na ní? Poznámka. A tak podobně... No a když se takových poznámek
sejde asi tak patnáct za pololetí, je vystaráno. Neříkám, že mám
dokonalou a geniální žákyni, ale některé momenty už přesahují hranice
mého chápání. Ano, souhlasím, občas mám dítě "divoce upřímné" a velmi
těžko snášející vynucené autority, ale s tím měl (a má) problémy i
tatínek, za to jí těžko budu nějak trestat (zvlášť, když s ní souhlasím).

Pavel Kutina