[OT] Psychoakustika je potvora

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 24 22:29:40 CEST 2015

ono se to vyrábí, viděl jsem to kdysi na AX - myslím speciální "repráky" na
to, hledejte pod pojmem transducer - jakože přenáší ducání. Před pár lety
problesklo, že to budou montovat i do sedaček v kinech.

Nejhorší je basová linearita a tu v běžné místnosti nikdy nedocílíte (a ani
ve výškách), na ot byl nějaký linuxový program, zvládalo to korigovat celé
spektrum po jednotkách Hz (i ve výškách a ty vypadají jako hřeben, ikdyž to
tak běžně nenaměříte - nepoužítáte tak strmý filtr) přesně podle toho co se
naměřilo, ale je to tak 18 let z5 co jsem to viděl, ani nevím jak se to
jmenovalo. Tehdejší procesor to ale vytěžovalo na max, používalo to
"načerno" nějaké patentované FFT algoritmy (v mnoha zemích nelze algoritmus
patentovat, v USA ano - proto tlačí na TTIP).

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Tak ja to s tim hrudnim pasem nemyslel uplne vazne, i kdyz - kdyby se
zabudovaly "vibratory" do nejakeho pohodlneho kresla... tak to nakonec bude
stejne hlasite, jako ty bedny, jen okoli neuslisi libe zvuky, ale nejake
(castecne) rytmicke vrceni. A to nepotrebuju - na to mam souseda, jeho
flexu, strunovku, cirkuli a podobna udelatka, ktera pouziva zasadne v tydnu
mezi osmou a desatou vecerni a o vikendech od sesti rano :)