Re: Závada monitoru LCD

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 24 15:23:37 CEST 2015

Ještě něco:

některé sofistikovanější měniče pro CCFL hlídají výstupní napětí a
proud. Pokud proud po dosažení určitého napětí není dostatečně velký,
vyhodnotí to měnič jako vadnou CCFL a vypne.

Toto se někdy děje, pokud je CCFL starší. Ona sice zapálí, ale vlivem
vysokého vnitřního odporu přes ní neteče onen dostatečný proud.

Taky se dá mluvit o příliš vysokém napětí na CCFL při nějakém daném
proudu, ale to už je věc toho, jak je detailně řešena řídící a ochranná
logika měniče.

--
Jirka