OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Středa Červen 24 13:20:05 CEST 2015

> Hmm....takže až jednou ty internety vypnou (napadnou, nepůjde elektřina,
> nevímco...), tak budou fprdeli?

No, hlavně v takové situaci nebudou potřebovat vyřešit rovnici :-) A to
platí jak pro krátkodobý výpadek, tak pro výpadek jako v Neffově Temnu :-)

> Internet intenzivně využívám od počátku jeho dostupnosti, ale právě této
> totální závislosti jsem se vždycky snažil vyhnout. Vedu k tomu i ty, na
> které mám vliv...
>
> Ne že by se mi to úplně dařilo (včetně sebe samého), ale alespoň se
> pokouším...
>
> Jirka

IMHO zbytečné. Člověk si poradí, až bude postaven do situace. Všechno se
předvídat nedá, tím méně nacvičovat :-)

Aleš Procháska