MegaProcessor

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 24 11:43:57 CEST 2015

Jsme střední škola, takže do takových hlubin jsme se nikdy nedostali. Mikroprocesorová technika má jednoduše řečeno 3 základní bloky:
- kombinační obvody
- sekvenční obvody
- mikroprocesor

Uvědomte si ale, že běžný středoškolský student dnes neumí spolehlivě upravit zlomek, takže učit ho z hradel sestavovat procesor s nepřímým adresováním je čistě utopická iluze.

Jakub Šerých