OT: falesne transakce na AX ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 24 09:50:45 CEST 2015

Na to že v ČR moc nefungují anglosaské marketingové manýry naštěstí dojel i
černokněžník. Moje babička říkávala - s poctivostí nejdál dojdeš.

----- Původní zpráva -----
Od: Karel M
Komu: HW-news
Odesláno: 24. června 2015 6:22
Předmět: Re: OT: falesne transakce na AX ?

Pořád se omílá, zda ty různé klamavé apod reklamy jsou zákonné a zda
neporušují předpisy, ale to je zcela vedlejší, nikdo totiž hlavně neřeší, co
si o tom myslí zákazník a ten není blbec... Takže ve výsledku v Tesco je
prázdné parkoviště a krachuje a oproti tomu v Lídlu je pravidelně skupinový
sex a na parkoviště se ani angličák nevejde. Baumax krachuje a kupuje ho
Obi, o 20km dál v PL je v sobotu ráno v 8h na parkovišti u Castoramy
(francouzský bau..) zácpa jak na Champs-Élysées a většina aut je z
CZ.Vrcholový management Tesco samozřejmě situaci svede na špatnou velikost
fontu v letáku, jaksik že částka v regále a u pokladny je jiná a většina
lidí už to ví, to oni neřeší.

K.