OT: falesne transakce na AX ?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Červen 23 19:19:19 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 23.6.2015 od Martin Hanek:

> Tak jako ten zelený skřet, který protivně řve a tvrdí, že máme
> letního ježíška a tím, že si koupím další nepotřebný krám, dostanu
> se slevou nebo zdarma jiný krám. Podvádí nebo ne? Mě je to třeba
> nepříjemné a proto u nich nenakupuji nic.

Zelený skřet je podvod sám o sobě. Stejně jako ostatní obchody, které
mají na všechno, přitom za původní ceny nikdy nejen neprodávali, ale
navíc jsou smyšlené. Onehdá jsem prodával jeden typ produktů, které
jsem kupoval od výhradního dovozce pro ČR. Stejné produkty prodával
zelený skřet. Od tohoto výhradního dovozce jsem měl doporučenou
koncovou cenu X. Za tu cenu jsme tyto produkty prodávali já i zelený
skřet. Nicméně zelený skřet měl v eshopu prodejní cenu Y vyšší o
20-25%, ta byla přeškrtnutá, pod tím cena po slevě X. Tedy X byla
správná koncová cena, Y byla cena vyšší a vymyšlená.

Takže pro mě jednoznačně podvod. Oni se nestydí tohle dělat, jsou to
prostě podvodníci. Nejsou sami, takových podvodníků je samozřejmě víc.
Zajímavé je, že ČOI buzeruje mnohdy malé firmičky za kdejaké
drobnosti, ale na tyhle velké podvodníky jsou úředníci krátcí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem