RE: Akustický rezonátor

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Červen 22 14:32:08 CEST 2015

V trubkovém akustickém rezonátoru se měří pohltivost akustických materiálů. Je to trubka s pístem, kterým se ladí frekvence, budí se v tom stojaté vlnění a měří se útlum vloženým vzorkem zkoumaného materiálu. Takže to je evidentně perfektně zvládnuté téma a je možno se inspirovat. Vám stačí se oproti tomu jen vykašlat na píst a naopak tam přidat trubičky pro přívod/odvod plynu.

Nebo možná tohle je ještě přesněji to, co potřebujete: http://is.gd/bDSOYu

Jakub Šerých