Re: Adresové cykly u klasické '51

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 22 08:39:35 CEST 2015

Aj ja som videl niekolko takychto monstroznych konstrukcii na '51, a je to
pre mna dost nepochopitelne. '51 je jednocip kde tie externe zbernice - a
najma vykonavanie programu z externej pamate - su urcene skor na ladenie;
pre vacsie systemy boli urcene procesory typu Z80 a v tom case uz aj 68k.

Ako "legitimny" dovod vidim snahu o zamedzenie kopirovania, ale to mi je u
telefonneho automatu divne, necakal by som takuto motivaciu; ale nikdy som
v tej branzi nerobil, to je fakt.

Druhym dovodom by mohol byt navrh, ktory zacal ako ciste "embedded" ale
potom prerastol cez "interne" moznosti - ale takto masivne?

wek