jaky konektor do auta místo zapalovace?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červen 21 22:48:36 CEST 2015

Ja jsem kdysi instaloval klasicke tripinove XLR - obal plus stred jako
kostra, oba krajni plus. Honil jsem pres to jen majak (nekdy cele dny -
majak oranzovej, pro rejpaly, s policajtama nemam nic spolecneho), ale i
s nim jsem predtim bez problemu dve zapalovacove koncovky roztavil.
Mozna by se dalo pouzit neco exotictejsiho, ale ty XLR narosto
vyhovovaly, provozoval jsem to tak asi tri roky.

Pavel Kutina