jaky konektor do auta místo zapalovace?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červen 21 20:45:43 CEST 2015

Na velke proudy jsou jiz snadno dostupne v TME:
http://www.tme.eu/cz/katalog/konektory-dc_112990/#id_category=112990&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C6%2C9%2C7%2C1322%2C412%2C1247%2C419%2C18&used_params=2%3A69445%3B412%3A24741%3B

Mam s nima jen dobre zkusenosti. V karavanu jsem videl pro obcasne
pripojeni ty klasicke "jacky", velke spotrebice (topeni, lednicka) byly
pripojene napevno. Ale byl jsem jenom ve dvou karavanech, takze to
berte s rezervou.

JURP