Kolikove a dutinkove listy - jak spojovat?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červen 21 19:15:54 CEST 2015

Souhlas. Uz v dobe "Jihlavy" byly spolehlivejsi pri vibracich FRBy s
hyperboloidnimi kontakty, nez ty hranate.

Ty dnesni listy mozna nejsou az tak nespolehlive, protoze jsou k videni
i v prumyslu na procesorovych jednotkach. A funguji.
Ja osobne na dulezite veci davam precizni sokly, na ostatni bezne listy.

JURP