spinanie 1F motora

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červen 21 14:02:41 CEST 2015

Presne tak.
Ono to muze fungovat (se spinanim v 0), ale taky nemusi.
Ale proc bych si ho nevybral:
1) Tech '600V Blocking voltage' neni az tak moc velka hodnota
2) Chybi mi dale u toho rele udany Du/dt

V totalni ECO variante bych asi pridal externi RC clanek a nepochybne
predimenzovany varistor. Osobne bych sahnul po jinem, lepsim modelu.

Jen dam odkaz na sveho oblibeneho dodavatele:
www.elproz.cz

JURP