Kolikove a dutinkove listy - jak spojovat?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červen 21 13:11:30 CEST 2015

Taky je pouzivam stejne. Pro pevnejsi spoj tim tlustsim koncem, pro
castejsi vytazeni tim tencim.
Ale podle napr. tohohle datasheetu:
http://www.farnell.com/datasheets/111680.pdf
ma byt dira v PCB min 0.8mm, ale to by se v ni asi ten prumer 0.46mm
dost viklal.
Jinak je to s temi prumery vyrobce od vyrobce ruzne, napr. tady jsou
oba ty prumery identicke (0.5mm):
http://www.tme.eu/cz/Document/505162824d2e23ed8bd66243184bdb87/MK05.50G.pdf

Takze to asi oba delame spatne.

JURP