OT: Nedelni OT - co je to za antenu

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Neděle Červen 21 10:13:51 CEST 2015

Zdravím "zdejších posledních 10 radioelektroniků" :-)

Na výletě jsem narazil na zvláštní anténu, kterou si neumím zařadit z
hlediska frekvence ani využití a tak bych se chtěl zeptat zdejších
odborníků, co si o ní myslí. Obrázky jsou zde:

http://www.imgup.cz/images/2015/06/21/20150606_204433.jpg
http://www.imgup.cz/images/2015/06/21/20150606_204412.jpg
http://www.imgup.cz/images/2015/06/21/20150606_204415.jpg

Anténu tvoří tři krychle, z nichž každá je menší než ta předchozí.
Rozměry té největší krychle jsou cca 2x2x2 m. Celé je to instalované ve
vesnické zástavbě (na soukromém pozemku ??) a ten stožár vypadal celkem
profi.

Ondřej

PS: Správnou odpověď neznám, protože jsem jako napotvoru neměl po ruce
příruční spektrální analyzátor s demodulátorem ani jiné vybavení.