tak mame poslednych 10 radioelektronikov...

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Červen 20 10:43:28 CEST 2015

> V jine tride jineho technickeho oboru jsem letos zazil to, co jsem za 25
> let sve praxe take nezazil. Rano k maturite nastoupilo 5 lidi, odpoledne
> jsme vsem peti museli oznamit, ze maturitu neudelali :-(((

Mam obavu, ze tohle je projev "existencialni krize" - filosoficke kategorie,
kterou technici malo vnimaji, ale podvedome ovlivnuje vsechny

Jakou maji ti maturanti perspektivu ? Za mizezrny plat - buzerace nemecky
mluvicim rychlo-managerem - ktereho samotneho buzeruji jini a pyramida konci
v Bruselu - zatimco v Shenzhenu veci jedou 10x rychleji a chrli se tam (
vice nebo mene uspesne )  jedna nova technologie za druhou ?

Ty decka to nejasne tusi a podle toho vypada jejich vykon.

Tohle uz je hodne politika ale kamarad-komunista- anarchista- pesimista rika
ze V Evorpe maji perspektivu jen dva studijni obory - zadatelstvi o socialni
davky a - tiskarstvi nesplatitelnych dluhopisu....

Zdravi Petr Kubac