Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 19 22:39:27 CEST 2015

To souhlasím, nicméně kolega F.K. nic takového nezmínil.

A jak znám dnešní situaci, dovedu si živě představit něco jako "no
jasně, dáme tam kameru, vono to bude tak ňák fšechno takový
bezpečnější"... "dyť já nedělám nic špatnýho, mně to nevadí" apod.

Aby bylo jasno: zneužití volání ve výtahu je "opřesdržku". ALE: takové a
řadu podobných věcí určitě nevyřeším tak, že zase zvednu stupeň bonzu a
omezím svobodu a soukromí všech.

Pokud se někdo ptá "a jak tedy"? tak odpovídám, že nevím (určitě ne teď
rychle). Řešení - pokud nějaké vůbec je - je složité, dlouhodobé a
nezaručené.

Jak tu nedávno napsal nějaký kolega, holt si musíme zvyknout na to, že
život na tomto světě není a nikdy nebude dokonalý, a já dodávám, že ani
nekonečný.

Je mi ovšem jasné, že některým (nejen) technokraticky smýšlejícím
jedincům tohle zcela uniká.

--
Jirka