Re: Zneužití volání o vyproštění z výtahu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 19 16:47:26 CEST 2015

 19.6.2015, 16:38:06

No to by asi neslo bez spoluprace centraly. Krom moznych technickych a
technicko byrokratickych problemu jde jeste i o penize az na prvnim
miste.
Vyjede-li vytahar k zasahu, jsou to pro nej penize i kdyz jde o plany
poplach. A na druhe strane, chybne vyhodnoceni udalosti jako plany
poplach bez vyjezdu, znamena riziko soudni zaloby, poskozeni povesti a
nutnosti platit tucne odskodne.
Takze i prumerny chroust, si snadno vyhodnoti, jaky modus operandi
bude vytahar preferovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz