Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 19 13:05:08 CEST 2015


On Fri, 19 Jun 2015, "J. Polívka" wrote:

> No jo a kdo ho vyprostí ?
> Zvonek zvoní a nic se neděje, ještě možná tak ta siréna.
> Budeme muset probrat právní hledisko.
> Vyproštění je ve smlouvě a nerad bych aby tam někdo, kdo zazmatkuje, umřel na 
> infarkt a byli bychom pak žalováni.
> Jindra Polívka

Pokud by to slo nastavit jak se pise dole tak by to jeste chtelo aby kdyz
vytah neobdrzi dalsi volbu a nekdo v nem stoji tak otevre dvere. To by
melo stacit misto vyprosteni.

Nelze vyloucit ze i pak se najde debil co zmackne tlacitko ale pak to
bude jen zvonit a nebude vyjezd.



*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             psimek na jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*
>
>
> Dne 19. 6. 2015 v 12:25 jurp napsal(a):
>> A nejde prenastavit ridici jednotka versus komunikator servisni firmou
>> na jiny rezim?
>> U nas je komunikator mimo provoz, pokud nedojde k vypadku napajeni,
>> nebo poruse rizeni,pripadne menice pohonu. Pri normalnim stavu je na
>> tom tlacitku jen zvonek.
>> 
>> JURP
>> 
>> Dne 19.6.2015 v 11:49 "J. Polívka" napsal(a):
>>> Hezký den všem,
>>> neví někdo prosím jak zamezit škodiči v tom aby si přivolával vyproštění
>>> z výtahu přes hlasový komunikátor, který je ve výtahu instalován ?
>>> Když přijedou technici, tak tam nikdo není a stojí to pěkné peníze.
>>> Mohou si takto i firmy přilepšovat ? nebo technici, když mají příplatek
>>> za výjezd ?
>>> Existují nějaké takové poznatky ?
>>> Za případné odpovědi děkuji.
>>> Jindra Polívka
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list