Zneužití volání o vyproštění z výtahu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 19 12:56:44 CEST 2015

On Fri, 19 Jun 2015, "J. Polívka" wrote:

> To je velký problém, nedávno jsem nechával vyprostit pána ve věku kolem 80
> let a neměl u sebe mobil a neuměl použít komunikační systém ve výtahu.
> Takového člověka a ani žádného jiného tam nemůžete nechat "vydusit" . Někteří
> lidé v případě zablokování výtahu propadají panice apod.
> Pro nás je to problém a jedno plané vyproštění stojí i přes 2 tisíce.
> Jindra Polívka

Myslim ze jedina sance je namontovat tam skrytou kameru ktera bude
pristupna pres internet vytaharum kteri obsluhuji to nouzove volani
a proste pred vyjezdem zkontroluji zda tam nekdo je ci nikoliv.
Pripadne k tomu pridat info stav detekce z vahoveho cidla v podlaze.

Bez spoluprace s vytahari asi nemate sanci neco vyresit, kdyz jsou
to oni kteri se rozhoduji zda vyjet ci nikoliv. I kdyz napadlo mne
kdyby se to tlacitko nasmerovalo na nejakou bezpectnostni agenturu
ktera drzi sluzbu a do vytahu se dala nejaka kamera se SIMkou, tak
by se vytahari dali obejit.